Skitdag



hallu.
nu typ har jag kommit hem från skolan.. fyfan vilken lång & tråkig dag ;o
simon den lilla skrutten slutade 12 idag! dumma han :( ♥

aja.. hände inte ett skit i skolan idag, hade spykännsla hela dagen idag så det har inte varit någon bra dag för mig.
sen på slöjden så blev det ett jävla liv och brandkåren kom..? (haha wtf)
yes sen så hängde jag med robin in på sibylla och väntade på min sega buss.
åkte hem.. och nu sitter jag här. kul

idag ska jag plugga! heja mig! pluggelipluggA och läsa.......... bu :(
vi hörs la mera ikväll nu ska jag sätta mig och kolla på big brother /sån nörd som jag är.


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback