sorry..



HEJ!

ett jävla tagsen jag skrev här, har lixom loggat in på mobilen och sånt men har inte orkat börja skriva riktigt.
aja.. idag är de torsdag och dagen har as go.
slutade typ vid 12 (så jävla gött) så åkte jag med mamma och min syster älskade hund till slotsparken osv en stund precis efter jag slutat.

sen hem då, så fick jag ett paket där mitt LÖSHÅR var :D
aaaah! helt otroligt va snyggt, passade skit bra med färgen och allt, precis rätt färg så behöver inte färga de.
det är ett stort plus :)

iallafall i går kunde jag ej blogga för då hade alla fullt upp med att fira min lilla älskling till pojkvän.
han fyllde som sagt 15 haha ♥
blev mycket jävla skratt och as go mat & sen blev vi sittandes med en film som han fick (HAH)
japp japp..

nu så sitter jag här och lyssnar på fett go mysik och har nyss fixat prao då.
blir ena veckan hos min morbror i thn sen andra veckan på rasta i edet.. blir la sådär.
aja, i morgon blir det att tagga bad på idrotten -.-
vill fan inte va med men man är la tvungen för betygen dåva.
men iallafall i hörs i kväll, nu blir det kladdkaka :)


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback