super trött!



hej mina så gullisar.
nu är jag typ hemma från skolan och sånt.
tänker fan ta mig och sova en stund för ni vet int ehur jävla trött jag är! omg

men iallafall, dagen har la varit göttish.
bästa va nog clas lektion HAHAH herregud haha jag och natta typ skratta så vi dog :D
aja sen slutade jag efter slöjden och fick ta bussen själv. tack.....

eh men ja. nu ska jag ta nått att äta sen gå och slänga mig i sängen och kolla på tv.
ska igentligen plugga på biologi och hk men erkar fan inte de! svär trött som en gris :(
vi får se om min huvudvärk blir bättre sen när jag har vaknat.
puss hej


KOMMENTARER:
mimmi eriksson as milae

sv: hehehe :)

2012-02-06 21:47:29
URL: http://milae.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback