Första skoldagen!



som sagt så har ni typ redan fått veta vad jag har gjort på mina lektioner idag (haha)
men vart ganska bra ändå, haha så himmla kul att få träffa alla muppar igen :)

aja.. nu har jag nyss kommit hem från simon. satt och kollade på någon skräck och sen åt vi mat osv..
valter skulle komma med men vettifan var han tog vägen -.-
iallafall har hela jävla dagen trott att det är måndag?!?
så vi skulle ha idrott idag men nepp klart man glömde på grund av det.. haha cp!
men var iallafall en lyckad dag även om jag var sjukt trött och såg ut som en nyfödd kossa så va de ändå bra.

snön har kommit och nu vet inte hur glad jag är för de haha!
trodde först att vi inte skulle få någon snö alls men.. aja.. kom som sagt jävligt segt dock -.-

yes yes nu ska jag inte sitta och babbla utan nu ska jag ta en dusch och sen försöka trycka in bilderna från iphonen till datorhelvetet om de nu kommer gå?.. sen blir det faktiskt tven en stund tills jag ska sova. upp i morgon igen!! heja mej ._. typ död!


KOMMENTARER:
Vilja Lindgren

sv: Det gör inget :) Okej, nice ^^ Jag började igår :)

2012-01-10 21:28:56
URL: http://assashiiet.blogg.se/
hanna ♡

ajdå, tråkigt! :(

2012-01-11 06:25:29
URL: http://heaa.blogg.se/
Monika

sv; Ja, det är jag som tagit den! :D

2012-01-11 15:54:08
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback