Godnatt

Lyssnar på musik i mina polly hörlurar och läser på lite fysik.. Har nämligen prov på det på

fredag så gäller att plugga nu så att man inte glömmer bort de som hände med svenskan (haha busi) ;)

Aja är ganska trött och har nyss kollat på familjen annorlunda.

En sak jag inte fattar är att hur i helvete orkar dom med alla dom snorungarna igentligen?
Helt otroligt hahah. Lixom varje dag :o

Men jaja nog om de.. I morgon har jag idrott bland annat så blir att tagga innebandy.

Tycker själv att jag äger på det haha ;)

men det blir nog nice.

Har även fixat Simons presenter! Aw kommer bli så bra, och ni får inte veta eftersom

Simon läser min blogg haha dumma han :(<3

 

 



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback