Mobil blogg - ny mobil -

 

Heye skulle bara säga att jag är hemma från Simon nu. Hade så jävla mys med film och sånt igår när vi  kom hem från flygplatsen. Vaknade vid 10 men vi gick upp klockan 2 haha och gick till Valter och väckte han och Sabina :D

åt frukost med dom osv sen hemma hos Simon och efter det fixade vi oss snabbt och sen gick vi ut i snön! Helt jävla otroligt att de hade snöat haha. iallafall så gick vi hem till Valter igen och slappade framför tven tills Sabina åkte hem. Aja fick en "ny" mobil när jag kom hem, min experia hade dampat sönder (inte kunnat svara när någon ringer :s) och nu så har den blivit skit alltså. aja ska iallafall ta mat nu och sen fixa lite på den hära iphonen och sen ta en dusch innan jag lägger mig. Hörs lite senare



KOMMENTARER:
Monika

sv; Jag har vart i skolan, sj? :D

2012-01-09 20:15:55
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback