godmorgon

haft en så jäkla cp kväll i går haha så de är fan inte sant :)
stog och tjöta att alex ta komma men tydlien hade alla sina jävla bilar inne på lagningen ljust denna dag?!
sen mötte jag och michelle bästavän vid ica, sen drog vi tbx och HAHA och klart att de ska börja regna som fan ljust då :( dumma väder som förstör allt!
sen efter en stund blev de så jävla tråkigt så jag gick med lukas hela vägen hem till honom, hihi vi såg små bebi sniglar på vägen som typ käpade livet till andra sidan haha så sött :3
aja, haha skulle bara säga att fan va fina naglarna blev. tack frida :D
 
iallafall nu har jag nyss vaknat, och ska börja fixa mig för dagen.
idag blir det att träffa alex, michelle och bästavän någonstans vid edet antar jag :)
sen ikv blir det att dra till ljungskile och sova där.
vi hörs när vi hörs, nu måste jag rulla! puss ;*
 


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback