godmorgon

godmorgon mina söta små läsare :)
ligger nu i sängen och kollar på sweet16 och vill sova längre.. så jävla trött haha!
 
igår kunde jag inte blogga eftersom jag åkte till ljungskile
och målade typ hela morgonen och senare på kvällen.
gulliga michelle, martin och david (och nån mer?) hämtade upp mig vid
göta nån gång där när jag var hemma.. sen drog vi till lilleviktor med några och hade de as nice hehe ;)
 
iallafall så var jag sjukt trött när jag kom hem,
satt och snackade med min älskling i massor av timmar innan jag somnade.
somvanligt så kan jag inte sova utan honom brevid mig. sover alltid dåligt då :(
 
aja idag vet jag inte vad som händer, ska iaf börja fixa mig nu och sen ringa michelle.
men ni får ha en fin dag puss :)
 


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback