Bloggtorka



HAYYEE! *stort smajliii*

vet ni vad..?
jag har haft världens värsta bloggtorka. har fan inte orkat komma på nått roligt att skriva om?
och jag vet inte när jag skrev sist men de får gå, vet att ni har saknat mig :)

men iallafall snart börjar en massa saker att närmasig.
typ som sommar & lov betygen och allt, jag och min älskling har 1år den 22maj och sen att jag är snart 16 år :o
woop woop!
fatta va bra detta kommer bli :D

hihi för övrigt så har jag nyss slutat skolan, idag hände de massa jävla saker som jag inte kan ta upp nu.
men ni får ha de göttish så hörs vi typ i morgon.


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback