fredag

halloj, har inte blivit några inlägg just idag eftersom jag vart i thn sen jag slutade skolan.
men som sagt så har skolan faktiskt varit bra(not).. nästan, belv rätt så struligt igentligen..

men iallafall har precis tagit en dusch och sånna där saker.
i morgon blir det att grilla och sen på kvällen kommer min morbror hit och ser när looren tar hem allt :P
haha. men vi får la se, bloggar då oxå.
yes, lägger ut bilder i morgon på vad jag fick med mig hem i morgon.
min kamera vill inte va min vän :(
så bjuder på en lagom söt bild på mig hihi!



KOMMENTARER:
emelie

sitter just nu och bloggar, sjdå? :-)

2012-05-26 14:07:47
URL: http://emelieerikszon.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback