november

okeeej.. sorry för att jag inte har uppdaterat sen i fredags! :(
skolan har börjat och massa skit just nu så de är enna fullt upp överallt & har ingen ork till att blogga när jag väl är hemma osv..

men iallafall i lördags var jag och träffa min älskling som sagt, gjorde inte så mycket där då han spela amnesia(utan ljud-haha) och jag gosade med kitti hela kvällen, thihi ;)
aja.. i söndags gjorde jag fan verkligen ingenting och det var värsta slitna dagen med mysis och film och sånt!

idag var det första dagen på skolan sen lovet. trökt dock men jag överlevde iallafall halva dagen, fyfan hade något test i idrotten och jag sög på det som vanligt, vilket jävla fetto jag är haha! sen så kollade vi på film och hade lite slappa lektioner så, det var bra :) i morgon väntar en ny jävla dag som sagt och efter skolan så åker jag med min bebi hem!
lalala.. nu måste jag rulla-(fetto here haha) ska gå och ta bort mitt smink och sen lägga mig i sängen och försöka sova är svin trött redan!? puss hej


KOMMENTARER:
O F E L I A

Tror det heter bip-testet :p :-d

2012-11-07 20:54:45
URL: http://ofeliaericsson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback