söndag ♥ ♥

häääju allesammans, nu är jag tbx från min lilla brake.
har inte uppdaterat på ganska länge nu och tänkte de va dags nu hihi (lukas jag vet att du läser detta) ;) iallafall så kom jag nyss hem, har vart hos min farfar med och allt folk en stund för att fira fars dag nu. innan det så sov jag hos min pojkvän tills idag med hans kusin :) dom lanade igår som sagt och vi ska inte prata om när vi gick o la oss hehe busigt! men det var iallafall skit kul. japp japp nu sitter jag och tjockar mig på cola & clementin och ska snart gå och duscha. i morgon blir det skolan igen.. orkar inteeee! :(
 



KOMMENTARER:
Alexandra - ♥

Den yoghurten är såååå god!!

2012-11-25 03:00:25
URL: http://brunan.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback