äckel måndag!

heeeeeeeeeeej gullegullisar :)
har nyss pluggat tråk kemi en stund(inte nått) och tripplat håret(fråga inte varför) haha
har så allmänt tråkigt exakt varje dag!
men iallafall, hela jävla dagen har det bara öst ner med fittregn.. vart så himla trött och sur, åh hatar måndagar! helt otroligt att jag va med på idrotten ute idag, usch :(
men slutade iallafall tidigt så drog hem och typ somnade på bussen.. segt!

blabla.. har igentligen inget att säga men bjuder på en bild från idag. tititit ^^
 
© min finaste katt


KOMMENTARER:
MADDISENJ

i helgen som kommer blir det fest på lördag, annars har jag inte så mycket planer. du då?

Svar: sv: nice! btw jag har inga planer inför helgen.. kanske blir att träffa lite vänner och min pojkvän osv :)
feeilla.blogg.se

2012-10-02 13:59:33
URL: http://maddisenj.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback