Haters gonna hate ▲

Åh har så ont, ont överallt.. Ont i mitt hjärta. Saknar att ha min pojkvän nära när allt är åt h*te, behöver dig nu.

Bortsätt att jag luggit och lipat nu i nån timme osv så har dagen varit rätt bra, praoade i min systers skola som sagt och de va chill och fick sluta typ 20i två. Så har luggit och glott på film i stort sätt hela dagen, gjort pannkakor, duschat & pluggat osv.. Inte så jävla intressant ;)
I morgon blir det att träffa älsklingen vid bussen efter jag slutat hihi saknat honom så!! 

Men iallafall nu blir det sängen för mig. Så sjukt trött så kommer somna dirr känner jag, haha! Nu ska jag ta och gå o' ladda min lur och sen ta bort sminket, så puss och Godnatt.

 



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback