fredag

tja. känner att jag måste bara blogga.. kan ej sova och är så himla trist på livet osv.
som sagt så är de väldigt personligt de som hänt i veckan :(
men jag ska fan bygga upp allt som rasat ner och starta på nytt och bara fortsätta leva utan dig.
japp japp! fredag idag som sagt. hur gött som helst, åkte hem med holmedal
efter skolan sen träffade vi alex som kom och roa oss en stund tills farsan hämtade mig 
när han slutade och sen så drog vi och köpte fredagsmys som jag just nu sitter och tjockar mig på :D

ja.. finns inte så mycket att säga.
i morgon blir det att antingen ringa michelle så fort jag kan och snacka om lördagen osv, 
sen drar jag nog hem till lukas & alex :D
hihi men iallafall nu ska jag sätta på en film och gosa ner mig i sängen en stund. puss puss!
  
fast lane 


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback