hatar måndagar!

hej mina pringles apor!(fråga inte vart jag fick de ifrån)
har inte kunnat blogga på länge eftersom jag typ inte haft någon lust och hittar inte på nått att skirva om osv..
 
som sagt så var jag hos min kusin igår, han fyllde år och så. så hade bara allmänt kul sådär med släkten :)
idag va det iallafall upp och hoppa för att tagga skolan igen.. kunde verkligen inte sova inatt, vaknade halv 5 haha -.-
hela jävla dagen sög verkligen! hatar måndagar!! det var iallafall gött att sluta tidigare..
 
men aja, har suttit med kemifitta-läxan ett bra tag nu sen jag kom hem, som är hur jävla svår som helst?
fattar knappt nått för fan -.- .. åh, men iallafall nu ska jag ta någon att äta! är dö hungrig :O
 


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback