kakor

heeeeeeeeeeej. är sjukt mega trött & sliten nu efter 8 timmars röv skola -.-
blev ju inte bättre över att det regnade just då heller kan jag säga!
 
åh.. ska ta mig en dusch snart och sen fixa nått att äta, haha ni skulle sätt hur omogna vi var på lunchen idag. knäppaste :D
 
hihi iallafall, ska oxå försöka hinna ikapp att bli klar med den dära irriterande saken i svenskan,, men tror inte jag orkar det just idag.. så vi får la se om jag lyckas dåva? ;)
haha nä men ja, skulle bara blogga lite nu och säga att jag fof lever och sånt. i morgon får vi våra ipades i skolan! längtar ♥
 





KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback