lördagen

hellu hellu sötnosar, rätt strässad just nu så vi kör på ett snabbt inlägg bara :)
iallafall så är jag nu på ica med min syster och sen ska vi vidare till ström för att träffa mormor osv.
ikväll blir det att träffa finaste hemma hos honom och mysa galet! hihi, hur har eran dag varit? btw min söta morsa va och köpte ett par nya skor i morse, behövdes verkligen efter mina slitna converse haha! lägger ut bild när jag kan och vill :)
 
japp japp, på söndag måste jag verkligen plugga röven av mig så kommer
nog va lite off precis hela dagen som sagt! åh hatar skolan.. hatar läxor :(
nu ska jag ta och ringa michelle en snabbis och handla alla skit grejer tills ikväll, hade!


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback