hos min pojkvän :)

har varit lite off dom senaste dagarna med bloggen som ni nog har märkt. Hade iallafall en super mysig alla hjärtans dag hos min älskling :) igår var jag och kolla på ett gymnasium i thn med bästa cilla, som var hur bra som helst! nu hoppas vi bara på att jag kommer in på mitt första handsval! ;) sen efter det tog jag bussen hem till min pöjk och sov hos han.
 
idag har vi inte gjort ett skit, bara slappat runt osv. Sov ju bort halva dagen så haha :( ikväll tänkte jag åka hem och då blir det träna och sen kolla på montazami och mindy på repris på tv3 hihi puss så länge 
 


KOMMENTARER:
Alexandra

Vad blir det för val då? :D

2013-02-18 19:43:33
URL: http://airportalex.tumblr.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback