- TORSDAG

hej alla söta bloggläsare! idag vaknade jag hos min bästa pojkvän, gjorde frukost åt oss och sen skulle han ha uppkörning så hängde med mammsen till ikea i uddevalla istället! hitta massa snyggt men gosh hade verkligen ingenting i min plånbok. senare åkte vi och åt en sabbis och sen vidare till thn för att pröva skor åt mig, hitta 2 par jag ville ha men tror nog ska kolla på internet först. fick iallafall med mig ett nytt skal till min mobil :)  
 
yes yes. har grymt ont i huvudet nu så tänkte göra smoothie nu och sen ut och springa en runda till sjön. sen ska jag se på fotboll med pappi! känns faktiskt som jag ska till skolan i morgon men fett skönt att man kommer på att det inte är det, hihi :) ha en bra kväll!


KOMMENTARER:
Alexandra

SV: Hihi, tack! ^^

2013-05-09 21:10:35
URL: http://alexandraasfoto.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback